Subject: [Liturgia] Kantorkepzo

From: Harmat Artúr Központi Kántorképző <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Apr 2003 11:44:22 +0200

Kedves Kollégák!

Az alábbiakban a Harmat Artúr Központi Kántorképző (2000-ig OMCE Központi
Nyári Kántorképző) hirdetését teszem közre. Talán többen rajta vagytok annak
a listáján is, tőletek elnézést kérek.

Aki nem olvasta még, és kántorképzős volt, azt bíztatom, hogy iratkozzék fel
a listára!
Mindenkit bíztatnék, hogy jelentkezzék, vagy küldjön jelentkezőket
tanfolyamunkra! Részletek a honlapon.

======================================================

Húsvéti ajándékként honlapmesterünk, Tassy Gergely meglepett bennünket egy
teljesen új honlappal. Látogassátok meg a www.kantorkepzo.hu címen!
A régihez képest áttekinthetőbb, jobban kezelhető, valamint sok letölthető
kottát gyűjtött rá Gergely, akinek köszönet a sok munkáért!

A honlapon található a 2003. tanévre való jelentkezéshez a tájékoztató és a
letölthető jelentkezési ív is.

Várjuk jelentkezéseteket, ha van a környezetetekben erre érdemes, alkalmas
ifjú, akkor azokat is bíztassátok!

Üdv!

Füzes Ádám
titkár

Harmat Artúr Központi Kántorképző
1116 Budapest, Bükköny u. 3.
Tel: (36 1) 208-1279
Fax: (36 1) 464-3320
www.kantorkepzo.hu