Subject: [Liturgia] müveszet

From: pasaret <[email-masked]>
Date: Fri, 03 Oct 2003 22:42:09 +0200

Ebben az évben
A MŰVÉSZ, A MISZTÉRIUM
ÉS AZ EGYHÁZ címmel
indítunk előadássorozatot
a Pasaréti Ferences Plébánián (Budapest, II. kerület, Pasaréti út 137.),

a szakrális művészet iránt érdeklődők,
az alkotóművészek és építészek számára.

Az előadássorozat tervezett témái és előadói:

Október 15. Dr. Földváry Miklós (klasszika-filológus): Az Ige, az
Áldozat és a művészi alkotás
November 5. Dr. Kuklay Antal (pap, művészettörténész): A művész és az
egyházközség
December 4. Közös részvétel a II. Vatikáni Zsinat Liturgikus
Konstitúciója megjelenésének 40. évfordulójából szervezett konferencián
(Helye: Budapest, Magyar Liturgikus és Egyházzenei Intézet; a részletes
programot a novemberi összejövetelen ismertetjük).
December 10. Kálmán Peregrin (ferences szerzetes, művészettörténész):
Misztérium, egyházművészet, XXI. század.
Január 7. Dr. Pálos Frigyes (pap, művészettörténész): A művész és a pap

Az összejövetelek rendje:

18. 40. Esti zsolozsma a pasaréti ferences közösséggel (a templomban)
19. 00. Előadás majd beszélgetés a plébánia nagytermében (bejárat a
templom jobb oldalánál lévő portánál)

Minden érdeklődőt szeretettel vár

A Pasaréti Plébánia      és a Vox Artis alapítvány