Subject: [Liturgia] (no subject)

From: Gabor Kaibas <[email-masked]>
Date: Sun, 17 Nov 2002 11:09:32 +0100

szinten a magyar szentek es boldogok temara reagalva, en is ugy tudom, 
hogy mar keszult nehany bovites az SzVU 293-as enekhez.
ime egy pelda:
Kinga kiralyne anyja lett a nepnek, - ferjevel egyutt, mint angyalok 
eltek. - Hedvig kiralyne szive Jezuse lett, - egy orszag igy tert meg.
Bar bunosokkent, de egyhazad nepe, - hittel, remennyel jarulunk elodbe. - 
Bennunk is valjek elette mint hirdet, - a Te oromhired.
hat ennyi. ha valaki ismerne, attol elnezest, ha pedig nem, az hasznalja 
belatasa szerint. mi szoktuk enekelni, kulonosen, hogy szent Hedvig 
ereklyeje az egri minorita templomban talalhato.
kaibas gabor mark

---

From: Verbényi István <[email-masked]>
Date: Sun, 17 Nov 2002 21:14:16 +0100

Kedves Kollégák!

Ami az új szövegeket illeti, néhány dolgot szeretnék megjegyezni:
1. Nem tartom rossznak, ha készülnek szövegek, de a szükséges egyházi
jóváhagyásra szükség van. Ugyanis nemcsak a tartalomban, hanem muvészi
kivánalmaknak is meg kell felelni.
2. Akik ebben esetleg részt vesznek, ne haragudjanak meg, ha minden
változtatás nélkül nem veszünk majd át szövegeket. Az énekeskönyv munkálatai
megkezdodtek, de az igényességbol nem engedhetünk. Nemsokára idoszeru lesz
Batthyányi-Strattmann Lászlóról szóló ének is. Énekajánlásokat pedig az
egyes ünnepekre továbbra is fogunk tenni.
3. Amint idoszeru lesz a segítség, fogunk a listán is jelentkezni.
Üdv!
                                                    Verbényi István
                                                        MALEZI
----- Original Message -----
From: "Gabor Kaibas" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Sent: Sunday, November 17, 2002 11:09 AM
Subject: [Liturgia] (no subject)

> _______________________________________________
> Liturgia levelezõ lista
> [email-masked]
> http://www.communio.hu/mailman/listinfo/liturgia
> Feliratkozás: mailto:[email-masked]?subject=subscribe
> Leiratkozás: mailto:[email-masked]?subject=unsubscribe
>
> Nézd még meg: www.liturgia.hu
>