Subject: [Liturgia] Hirdetes - Egyhazzenei programok 2002 nyar

From: "Füzes Ádám" <[email-masked]>
Date: Tue, 7 May 2002 17:51:09 +0200

Hirdetések Balogh Piusz O. Praem. atyától:

_________________________________________

NYÁRI  LITURGIKUS-EGYHÁZZENEI  TANFOLYAM
kántorok, egyházzenészek, szkólavezetők
és az egyházzene elkötelezettjei számára
ESZTERGOM, 2002. június 20-22.

Sok év után ismét az esztergomi ferences gimnázium és kollégium ad helyet a
nyári továbbképzés számára. A program június 20-án, csütörtökön kora délután
kezdődik és 22-én, szombat ebéddel ér véget. Idei fő témánk az újonnan
megjelenő Kommúniók könyve. Az előadások e köré csoportosul-nak teológiai,
liturgikus és zenei témákban. Az ottlétet természetesen a liturgikus
imádságok kerete-zik (szentmise és nappali zsolozsmahórák, valamint egy
virrasztó imaóra is.) Részletes programot később közlünk.
SZERETETTEL VÁRUNK MINDEN ÉRDEKLŐDŐT!
Részvételi díj: 4200,- Ft (800,- a kollégiumi elhelyezés és 1300,- a teljes
ellátás/fő/nap)
Jelentkezni lehet június 10-ig a Zeneakadémia Egyházzene Tanszékén, valamint
Balogh P. Piusz premontrei atyánál (Gödöllő 2100 Fácán sor 3., e-mail:
[email-masked])

========================================

ZSÁMBÉKI KERESZTELŐ SZENT JÁNOS BÚCSÚ
2002. június 23. vasárnap

Szeretettel várják a premontrei atyák és nővérek az ősi zsámbéki ünnep
alkalmából a régi és új vendégeket és szkólákat egyaránt.
A NAP PROGRAMJA:

   8.30   LAUDES  Keresztelő Szent János tiszteletére
   9.00   Keresztelő Szent János búcsúi  SZENTMISE az ünnep magyar nyelvű
gregorián tételeivel
      A szentmise után:
      Vendéglátás, ünnepi sokadalom, játék, foci, kosárlabda, szabad
programok
  16.00   VESPERÁS  Keresztelő Szent János tiszteletére a Romtemplomban

================================

HARMADIK GÖDÖLLŐI SZKÓLATÁBOR
2002. augusztus 12-19.

A két éves múltra visszatekintő szkólatábort idén ismét megrendezzük
Gödöllőn, augusztus 12-19-ig a Premontrei Szent Norbert Gimnáziumban, melyre
hívunk és várunk minden aktív részvételt vállaló szkólát, énekest és
érdeklődőt! Célunk, hogy a már működő szkólák számára lehetőség szerinti
közös együttlétet és liturgikus énekanyag-tanulást biztosítsunk szentmise-,
és zsolozsma-éneklés keretében, valamint a szkólákban nem éneklők számára
ugyancsak közös éneklési és tanulási lehetőséget adjunk egymás
megismerésével, egymás egész éves szolgálatának megismertetésével. A
résztvevők felnőtt korig minden korosztályban képviseltethetik magukat.
Részletes napirendet ké-sőbb adunk.
Részvételi díj: 8400,- Ft (szállás: osztálytermekben és kollégiumi
szobákban,
teljes ellátással: napi 1200,-/fő)
Jelentkezni lehet legkésőbb június 30-ig 3000,- Ft előleg befizetésével!
(Cím: Balogh P. Piusz O. Praem. Gödöllő 2100 Fácán sor 3., e-mail:
[email-masked])