Subject: [Liturgia] AJANLO: www.liturgia.hu

From: "Füzes Ádám" <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Nov 2002 19:33:44 +0100

AJÁNLÓ
****************************************************
"Liturgia online" www.liturgia.hu
****************************************************

    A MALEZI első megjelenési formái között már ott szerepelt a Liturgikus
levelezőlista, a tájékoztatás, eszmecsere szakmai-népszerűsítő fóruma. Ma
mintegy 150-en olvassuk e leveleket.

    Most új, statikus elektronikus fórummal szeretné a liturgia ügyét
szolgálni a MALEZI. Két hete kísérleti jelleggel üzemel a www.liturgia.hu. A
levelezőlistának is van itt egy magyar nyelvű, az eddiginél könnyebben
kezelhető oldala, már néhány internetes honlap címe is megtalálható a
liturgia.hu-n. A legnagyobb érdeklődésre mégis az a cikktár tarthat igényt,
amely kezdeti jelleggel (28 cikkel) már a végleges formájában üzemel.
Alapvetően a liturgiával kapcsolatok, tudományos jellegű cikkeket kezdtünk
el gyűjteni. A cikkeket szerző és cím szerint is ki lehet listázni, sőt
tárgyszó katalógusban is kereshetünk, ami még használhatóbbá teszi a
gyűjteményt. Az egyes cikkek adatlapja tartalmazza a pontos megjelenési
helyet, a tárgyszavak mellett rövid annotációt, valamint a szöveget HTML és
Word formátumban.

    Azon túl, hogy mindenkit bátorítunk, látogasson el az oldalra, kérjük
is: legyen munkatársunk. Minden rovatnál szerepel egy-egy űrlap, amellyel
hírt, linket vagy cikket küldhet a honlapra. A linkeknél is írunk
annotációt, hogy tudja a felhasználó, mire számítson, ha oda kattint. A
cikkek elküldésének feltételeit a megfelelő lapon olvashatjuk.

    Használja és gyarapítsa Ön is a www.liturgia.hu-t, legyen mindnyájunk
szakmai navigációs alappontja!

Füzes Ádám
MALEZI