Subject: [Liturgia] Fw: [Liturgia] Úrangyala

From: Gruber László <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Dec 2003 22:19:22 +0100

Úrangyala-ügyben írta valaki - hadd ne idézzem a nevét -, 'no
comment'-jeligével hadd tegyem közzé, íme:

> Kedves G:L
>
> Én nem vagyok pap. de katolikus vagyok  a hagyomány nagy ÚR sajnos, az
> Ur angyala szerintem nem ima  mert nem Istent szólitja meg , és csak
> Istenhez szabad imát mondani, ha nem akarunk bálványimádókká válni,
> EZ az én véleményem szép fohász de nem ima.

---

From: Marti József <[email-masked]>
Date: Sat, 13 Dec 2003 15:05:31 +0100 (CET)

Kedves listatagok!

Lám már az interneten is kibukott, hogy a katolikus hívek egy része 
nem éppen katolikus nézeteket vall. Átveszik a szektás nézeteket, 
privát nézet szintjén.
Talán ideje volna erkölcstani prédikációk helyett, kicsit dogmatikus-
apologetikus prédikációkat mondani világos érthető nyelven. Hálásak 
érte.

Tiszteletettel:
                       Marti József