Subject: [Liturgia] Re: hozzászólás

From: Zoltán Tamás <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Oct 2003 23:43:47 +0200

A miseruha+reverenda hiánya, mint liturgikus hanyatlás. 

Valóban az, mert a diakónus kapott el áldozás után, mikor elájultam...
Persze nem emlékszem, előre, vagy hátra estem, így lehet, hogy mégsem volt hanyatlás.

A többit elengedem..., 
                                       a fürdőnadrágot is :)

Pax!
ZT

---

From: Verbényi István <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Oct 2003 18:27:58 +0200

Én egy miseruhát vittem volna a miséző papnak. Egyébként számtalanszor
próbáltak engem is praktikus okok miatt erre rábeszélni, de nem voltam rá
hajlandó. - Egyébként, sajnos, a szerzetesrendek egy részénél még a
főcelebráns is miseruha nélkül misézik. Pedig az előírások egyértelműek.
Arról pedig már ne is beszéljünk, amit az olasz és német papok egy része
tesz, és már magyar papok is átvettek: valami stóla hátul lelógó farokkal
egyenlő a miseruhával. Akik becsületesen akarjuk a liturgia törvén yeit
megtartani, ragaszkodjunk maximálisan az előírűásokhoz. Nem tud egyikünk sem
mást csinálni.
Üdv!
Verbényi
MALEZI
----- Original Message -----
From: "Zoltán Tamás" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Sent: Monday, October 06, 2003 11:43 PM
Subject: [Liturgia] Re: hozzászólás

Valóban az, mert a diakónus kapott el áldozás után, mikor elájultam...
Persze nem emlékszem, előre, vagy hátra estem, így lehet, hogy mégsem volt
hanyatlás.

A többit elengedem...,
                                       a fürdőnadrágot is :)

Pax!
ZT

_______________________________________________
Liturgia levelező lista
Információ, fel- és leiratkozás: www.liturgia.hu/lista.htm