Subject: [Liturgia] Re: színevált

From: Gegő I. Julianus <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Mar 2004 14:02:24 +0100 (CET)

Szilvay Gyula <[email-masked]> írta:

> > a felh&#337;b&#337;l szózat hallatszott: "Ez az én választott Fiam, &#337;t
> hallgassátok"
> > (Lk 9,35). Az Atya szava Krisztusra mutat, aki az &#337; jóságának 
képmása -
> >  "&#336;t hallgassátok!"
> 
> Kedves Julianus !
> Leveled így érkezett el hozzám.

Kedves Gyula!
Köszönöm a visszajelzést!
A visszaküldött levélrészlet nálam normálisan jelenik meg. Valószín&#369;leg 
különböz&#337; kódolási rendszerben dolgozunk (ehhez annyira nem értek).
Füzes Ádám is visszajelzett, hogy nála sem jelent meg jól a szöveg.

A cikket Word 97-ben írtam meg, onnan másoltam be a levélbe.
Most elküldök ugyanazt a szövegrészt amit másként mentettem *.txt 
formátumba, s kérek egy visszajelzést, hogy ez így jól m&#369;ködik-e...

s a felh&#337;b&#337;l szózat hallatszott: Ez az én választott Fiam, &#337;t 
hallgassátok (Lk 9,35). Az Atya szava Krisztusra mutat, aki az &#337; 
jóságának képmása - &#336;t hallgassátok!

Köszönettel: fr. Julianus