Subject: [Liturgia] HIR: Nyari kantorkepzos konzultacio

From: Harmat Artúr Központi Kántorképző <[email-masked]>
Date: Tue, 6 May 2003 23:58:37 +0200

NYÁRI KÁNTORKÉPZŐS KONZULTÁCIÓS NAPOK

A Harmat Artúr Központi Kántorképző volt növendékeinek egyhetes nyári
konzultációt szervez. Az évközi konzultációkon merült fel az igény
öregdiákjaink részéről, hogy nyáron néhány napra szívesen visszajönnének. Az
idei konzultációs napok témája a szentmise lesz. Ennek keretében a
szentmiséről tanultak felfrissítése, elmélyítése, a mise gregorián és
népénekeinek áttanulmányozása, énekrendek összeállítása, kórusrepertoár
áttekintése, felfrissítése, zeneművek elemzése, tanulmányozása, előadása
kerül majd sorra. Ezen túl lehetőség lesz a kántorok aktuális szakmai
problémáinak megbeszélésre, tanácskérésre, stb.

Program:
2003. június 30. hétfő
16 óra: bejelentkezés, regisztráció az iskolában
17 óra: nyitó vesperás és előadás

július 1-4. kedd-péntek, 8-13 óra
Előadások, délutánonként egyéni orgonás konzultáció.

Helyszín:
Albertfalvi Don Bosco Katolikus Általános Iskola, 1116 Budapest, Albertfalva
utca 9-11.

Jelentkezés: A jelentkezés feltétele kántori oklevél, felvételi nincs.
Jelentkezési lapot a tanfolyam postacímén (1116 Budapest, Bükköny u. 3.)
lehet kérni felbélyegzett borítékkal, vagy pedig letölthető honlapunkról
(Nyári konzultáció). A kitöltött jelentkezési lapot június 1-ig kell
beküldeni. További részleteket a jelentkezés után küldünk.

Jelentkezz és értesítsd ismerőseidet!

Üdv:

Füzes Ádám
Harmat Artúr Központi Kántorképző
1116 Budapest, Bükköny u. 3.
Tel: (36 1) 208-1279
Fax: (36 1) 464-3320
www.kantorkepzo.hu