Subject: [Liturgia] Szemle

From: Füzes Ádám <[email-masked]>
Date: Thu, 30 May 2002 16:54:49 +0200

Kedves Kollégák!

Ezzel a mostani Szemlével egy újabb "rovatot" szeretnék elindítani.
Fel-felbukkannak jó liturgikus cikkek, melyek nem jutnak el mindnyájunkhoz.
Jó lenne mégis mindenkinek hírt adni ezekről, egyszerűen bemutatva egy-egy
cikket, melyet olvastunk és megosztásra méltónak tartunk.

A tájékoztatás szempontjai:
- milyen témakörben, milyen problémáról szól?
- mit tűz ki célul ezen belül?
- milyen munkamódszerrel dolgozik?
- mekkorát "merít" a témából (kimeríti, vagy csak feltárja a megoldandókat)?
- milyen eredményre jutott és a felvetett kérdésekből mit kellene még
megoldani?
- milyen a cikk stílusa (ismeretterjesztő, vitairat, elemzés, stb.)
- ... (és még amit személyesen fontosnak tartasz).

Nem kötelező értékelni, és ha igen, az sose legyen sommás, elítélő,
vagdalkozó. Ahogyan megítélek valakit, az leginkább engem mutat be! :)

Remélem, hogy megbátorodnak némelyek közületek és lesznek új "munkatársak" a
listán! :)

Üdv:

Füzes Ádám
MALEZI