Subject: [Liturgia] re:Megeml�kez�s Arat� M. Orb�n ciszter aty�r�l

From: Zs�di Viktor <[email-masked]>
Date: Fri, 24 Oct 2003 23:32:42 +0200

Kedves listatagok!

A lista olvasója vagyok megalakulásától fogva. Eddig nem írtam 
még levelet, mert bár megvan a magam véleménye (a liturgiáról, a 
lev. listáról), de mégis mint ifjú diák, eddig a nálam okosabb 
emberek véleményeit olvasgattam.
(Valószínûleg e levelem után erre leszek bátorítva továbbra is.)
Bár nem vagyok a liturgia mestere, de ha elolvasok egy levelet, 
úgy érzem, meg tudom állapítani, hogy mirõl is szólt az. Ezért 
zavart meg a "Megemlékezés Arató M. Orbán ciszter atyáról" 
témájú levél. Nagy tisztelettel, de mégis megjegyezném, hogy 
számomra félreérthetõ, hogy kinek is kívánt a szerzõ emléket 
állítani.
Nagyon köszönjük a megemlékezést, Arató M. Orbán ciszter 
atyáról. Én azért elmentem a levelet, lehet, hogy majd egyszer 
egy kis átalakítással újból el lehet küldeni, másra is emlékezve.

Tisztelettel:

Z S Ó D I  Viktor