Subject: [Liturgia] Nyugodj kisded

From: "Nobilis Ma'rio'" <[email-masked]>
Date: Tue, 08 Oct 2002 17:35:17 +0000

Kedves Listatársak!

Segítségeteket szeretném kérni. Egyházi énekkar tagjai kérdezték tõlem:
tudnék-e segíteni nekik egy régi karácsonyi ének megtalálásában. Az elsõ
verszak megvan dallammal együtt négy szólamban, de nekik szükségük lenni a
második (többi?) strófára is. Annyit tudnak, hogy az ének szerepel a Cantus
Catholici-ben. (Én nem értek annyira a dologhoz, hogy tudnám, ez abszolút
támpontot jelent-e, vagy pedig esetleg van különbség tartalom szempontjából
annak kiadásai között.) Kérdésem: 1.: Létezik-e a Cantus Catholici-nek
elérhetõ kiadása, ahol a kérdésnek egyszerûen utána tudnék nézni (az
egyszerûséget úgy értem, hogy különösebb kutatási erõfeszítések nélkül:
vidéki plébánosként bérmálás elõtti héten nemigen van idõm könyvtárt bújni
- a szöveg péntekre kellene.) Vagy 2.: Netán el tudja-e nekem küldeni
valaki a "Nyugodj kisded csendességben" kezdetû ének összes létezõ (na jó,
azért 5-nél több biztosan nem kell :) versszakainak szövegét? (Ha igen,
akkor kérem, hogy rendszerem korlátai miatt lehetõleg ne csatolt fájlban,
különösen ne képként - pl. szkennelt fájl -, hanem egyszerûen gépelt
szövegként mailben - bocs a faxnikért!)

Segítségeteket elõre is köszönöm!
Márió
[email-masked]