Subject: [Liturgia] [kajata]világvallásokzeneitalálkozója

From: "Neumann István" <[email-masked]>
Date: Fri, 06 Jun 2003 04:38:41 +0200

Magyar Hírlap

"Sok úton egy cél felé"

Világvallások zenei találkozóját rendezi meg június 14-én szombaton 15
órától Magyar Vaisnava Hindu Egyesület Balástya - Nandafalván a Hindu
templomban.

Tolerancia fesztiválként kerül megszervezésre 2003. június 14-én a "Sok
úton egy cél felé - világvallások zenei találkozója". A nandafalvi hindu
templom nyári színpadán megvalósuló egynapos rendezvény célja a
vallásközi dialógus segítése, a kirekesztéstől mentes együttélés, a
másság elfogadásának segítése.

A világvallásokat a Magyar Katolikus Egyház, a Buddhista Misszió, a
Muszlim Egyház, a Szegedi Zsidó Hitközösség és a Hindu Vaisnava Egyház
képviseli, melyek küldöttei fél órában egyházi kórusműveket és
táncjelenetet adnak elő.

A zenei előadások után nyílt kerekasztalbeszélgetésre hivatalosak az
egyházak szószólói, ahol a toleranciáról folytatnak eszmecserét, majd
szent helyeiket is bemutatják.

A rendezvény háziasszonya Dobos Katalin, a Szegedi Nemzeti Színház
színművésze. Az ünnepélyes megnyitót Dr. Szalay István nyugalmazott
vallásügyi államtitkár, Manbir Sing India magyarországi nagykövete és
Újvári László Balástya polgármestere tartja.

_______________________________________________
kajata mailing list
[email-masked]
http://www.communio.hu/mailman/listinfo/kajata