Subject: [Liturgia] FW: Az egyházzene napjainkban 3.

From: <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Nov 2002 20:04:44 +0100

Kedves Lev.Társak!
Félreértés ne essék, lehet,hogy nem volt világos a szövegemből az
improvizációval kapcsolatos  gondolatom. Nem én tartom hasalásnak, hanem
attól óvok mindenkit, hogy ha nem ért hozzá, nem tanulta, sőt még a
hangszeres tudása is hagy kívánnivalót magaután, akkor NE tegye!
Ezt gondoltam, ha félreérthető volt, akkor elnézést.

U.i.1.Engem a "főnököm " értékel, mint orgonistát.
    2.A főváros és vidék közt vannak különbségek.

Bednarik Anasztázia

---

From: Zoltán Tamás <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Nov 2002 00:04:16 +0100 (MET DST)

Salvete,
nagyon szerettem Gergely Feri bácsi improvizációit.
Valahogy így kellene.
Pax, ZT

jó improvizációt!