Subject: [Liturgia] [Malezihirlevel] HIR: Kantor Lelkinap

From: "MALEZI" <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Apr 2003 11:09:00 +0200

MALEZI Hírlevél - az Intézet félhivatalos lapja
******************************************************************************
****************************************************************************
**************
HÍR: Kántor Lelkinap Budapesten
****************************************************************************
**************

Az Esztergom-budapesti Főegyházmegye a budapesti és környéki kántoroknak
lelki-szakmai továbbképző napot rendez. Április 5-én, szombaton a
pestszentlőrinci főplébánián (1118 Budapest, Batthyány u. 87/b.).
Program:
- 9.30-kor gyülekezés, tertia éneklése.
- 09.45 Az Exultet, a húsvéti öröm himnusza (Dr. Verbényi István atya, a
MALEZI igazgatója).
- 11.30-tól aktuális egyházzenei kérdések (Varga László atya, az OMCE
központi igazgatója, a MALEZI egyházzenei főreferense).
- 12.45-től ebédszünet (a helyszínen szerény ebédet biztosítunk).
- 13:30-tól a húsvéti ünnepkör népénekei (Komáromi Attila, a Harmat Artúr
Központi Kántorképző népénektanára).
- 14:15-től előkészület a szentmisére.
- 14:30-tól szentmise.

Kérjük a kedves Kolleginákat és Kollégákat, hogy hozzanak magukkal Éneklő
Egyház énekeskönyvet.

Megközelíthető a Kőbánya-Kispest metró végállomásától a Batthyány utcai
megállóig a 82, 82/A, piros 82 és 82/A autóbuszokkal (az Üllői úti megálló
után). Gépkocsival az Üllői úton a XVIII. kerület Petőfi utcáig.

Minden kántort és karnagyot szeretettel várunk!

Verbényi István
MALEZI igazgató

_______________________________________________
Magyar Liturgikus és Egyházzenei Intézet hírlevele
[email-masked]
Lista honlapja: http://www.malezi.hu/lista.htm