Subject: [Liturgia] leiratkozas

From: KNZ <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Dec 2002 23:50:58 +0100 (CET)

Szia Adam!

Kerenyi Nagy Zoli vagyok, a tanitvanyod voltam a 
kanorkepzon, talan emlekszel.

Amiert irok, legy szives szedjetek le a levelezolisatrol, 
mert rengeteg levelet kapok, es amugy nem is en , hanem egy 
haverom rakott fol a listara, az meg teljesen veletlen, nem 
tudta az okor, hogy Te tanitottal engem a kantorkepzon.:-)

Szovel ha lehet, akkor legy szives huzd ki a nevem, ami nem 
azt jelenti, hogy nem erdekel a kantorkepzo, de most 
Kanadaban lakom mar majdnem 2 eve, es egy kicsit messze 
vagyok, ahhoz, hogy reszt tudjak venni barmilyen 
osszejovetelen.

Az orgonalasrol, a United Church ben gyakorlok hetente egy 
5 manualos orgonan, egesz jo allapotban van.
Azert nem ugyanaz mint a Pistae. Azert az esztergomi orgona 
ha nincs is kesz, gyonyoru, ha majd egyszer vegre kesz 
lesz, a vilag legjobb orgonaja lesz. Ezt a Pista is tudja.

Ja tenyleg Te nem is tudtad, hogy  Barori volt a tanarom?
A kantorkepzo utani evtol nala tanultam vegig.
Szerintem a legjobb tanar az orszagban.

Udvozlok mindenkit, Zoli

udvozlom a Kotelest:-))))))))))) egyem a kopasz fejet.