Subject: [Liturgia] jubileumi ünnepség Rómában

From: Verbényi István <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Nov 2003 14:56:36 +0100

Az Istentiszteleti és Szentségi Kongregáció sajtó közleménye

****************************************************************************
**************

A "Sacrosanctum Concilium", a II. Vatikáni Zsinat liturgikus konstitúciója
kihirdetésének (1963. dec. 4.) 40. évfordulója alkalmából a fenti
Kongregáció emléknapot szervez. Egyben megemlékezik II. János Pál pápa
pápaságának 25. és a "Tra le sollecitudini" kezdetű, Szent X. Pius pápa Motu
Propriojáról. Helyszín: a VI. Pál terem a Vatikánban, 2003. december 4-én a
következő programmal:

Délelőtti ülés:
9 órakor: Kezdő imádság és Em. Francis Arinze bíboros, prefektus üdvözlő
szavai;

I. téma: A "SC" kihirdetése 40 éves távlatból: múlt és jövő között
Résztvevők:
9,30-kor: Francis Eugene George bíboros, Chicago érseke, USA;
10,10-kor P. Matias Augé, CMF, Roma, a fenti Kongregáció konzultora;
10,30-kor: kávé szünet;

II. téma: A liturgia II. János Pál pápa pontifikátusa idején
Résztvevők:
10,45-kor: Joachim Meisner bíboros, Köln érseke;
11,20-kor: Christian Wiyghan Tumi bíboros, Douala érseke, Kamerun;
12,05: P. Alberto Aranda Cervantes M.Sp.S., Mexikó, a Kongregáció
konzultora;
12,25-kor: vita és az ülés bezárása.

Délutáni ülés:
III. téma: Száz évre Szent X. Pius pápa "Tra le sollecitudini" kezdetű Motu
Propriojától:
                mérleg és távlatok
Résztvevők:
16,00-kor Ivan Dias bíboros, Bombay érseke, India;
16,40-kor: R. Dom Philippe Dupont, OSB, Solesmes apátja, Franciaország;
17,00-kor: Mons. Giuseppe Liberto, a Pápai Musicale Cappella igazgatója;
17,20-kor: Dr. Don Jo Hermans, Hollandia Nemzeti Liturgikus Tanácsának
titkára;
17,40-kor: Vita és befejezés.

A részvételre való tudnivalók a Kongregáció honlapján megtalálhatók.

*******************************************************

    Ezen a napon - amint már közöltük - a Püspökkari Irodaházban (1068.
Budapest, Városligeti fasor 42) a MALEZI délelőtt 10 órától szimpóziumot
rendez Culmen et fons címmel a Liturgikus Konstitúció kihirdetésének 40 éves
évfordulója alkalmából. Program a www.malezi.hu honlapon megtalálható.
    Az érdeklődőket - a meghívottakon kívül is - várja az Intézet.

Magyar Liturgikus és Egyházzenei Intézet

---

From: "Fülöp Ákos" <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Nov 2003 15:06:46 +0100

csak egy apró jelzés. a titkárság címének irányítószám,a 1071
satya

----- Original Message -----
From: "Verbényi István" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>; "Liturgikus levelezőlista" <[email-masked]>;
"Harmat Artúr Központi Kántorképző" <[email-masked]>
Sent: Thursday, November 27, 2003 2:56 PM
Subject: [Liturgia] jubileumi ünnepség Rómában

---

From: Verbényi István <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Nov 2003 17:39:28 +0100

A Magyar Liturgikus és Egyházzenei Intézet címe: 1068 Budapest, Városligeti
fasor 42.

A 1071 irányítószám a másik oldalé. A MKPK titkársága 1071 Bp, Városligeti
fasor 45.
----- Original Message -----
From: "Fülöp Ákos" <[email-masked]>
To: "Verbényi István" <[email-masked]>; <[email-masked]>; "Liturgikus
levelezőlista" <[email-masked]>; "Harmat Artúr Központi Kántorképző"
<[email-masked]>
Sent: Thursday, November 27, 2003 3:06 PM
Subject: Re: [Liturgia] jubileumi ünnepség Rómában