Subject: [Liturgia] Harry Potter

From: "Szilvay Gyula" <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Jan 2003 17:06:10 +0100

Kedves Testvérek!

Nagy érdeklődéssel olvasom a lista leveleit, a trident/vatikán témában. Egy dolgot
azonban nem értek. Hogyan jön ide Harry Potter? Egy másik katolikus fórumon HP mint a
korunk egy igen veszélyes műve könyveltetett el, hiszen a "fehér" azaz  "jó" mágia
létét állítja, míg Isten a Bibliában a varázslás minden formáját tiltja.
Én csak egy mezítlábas laikus vagyok, [az egykori szabadegyetem-szintű 3 éves
levelező-teológiai félműveltségemmel súlyosbítva], de nagyon meglepett hogy e körben
HP pozitív tartalommal bukkanhatott fel.

A.B.F.R.A.
Gyula
Tel:(+36)20/802-1952
magán-választ légyszi ide írj:
[email-masked]

---

From: Gere Dávid Márk <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Jan 2003 22:50:03 +0100

Kedves Szilvay Gyula!

Félreértés ne essék, Harry Potter itt sem pozitív tartalommal jelent meg.
Szépen is néznénk ki.

Üdvözlettel:
Gere Dávid Márk